Wymiana i zwroty

WYMIANY - BEZ ZBĘDNYCH FORMULARZY
 
Zamówiony rozmiar obuwia okazał się niewłaściwy? Przesłany model nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie ma problemu - wymienimy towar na taki jaki chcesz :)

Każdy klient ma prawo do wymiany zamówionego przedmiotu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
 
W celu dokonania wymiany prosimy o kontakt z sklep@intershoe.com.pl . W wiadomości prosimy podać nr zamówienia,  link lub nazwę do modelu oraz rozmiar, na który mamy wymienić zamowiony wcześniej produkt.
 
My sprawdzimy czy dany model / rozmiar jest aktualnie dostępny na naszych magazynach -  dokonamy jego rezerwacji i poinformujemy o ewentualnej nadpłacie / niedopłacie (w przypadku wymiany na inny model)
 
Wraz z wymienianym przedmiotem należy odesłać: dowód zakupu – paragon lub Fakturę VAT.

Adres sklepu, na który należy odesłać obuwie jest na paragonie (należy dopisać w adresie SKLEP INTERSHOE). Prosimy nie wysyłać paczek do siedziby firmy przy ul. Kowalskiego 7-9 we Wrocławiu (chyba, że tylko taki adres widnieje na paragonie).
 
Koszty odesłania wymienianego produktu ponosi klient. My ponosimy koszt ponownej wysyłki nowego towaru. Jak tylko otrzymamy przesyłkę, zarezerwowany wcześniej produkt zostanie odesłany na koszt Intershoe Poland Sp. z o.o. S.K.


 
ZWROTY - BEZ ZBĘDNYCH FORMULARZY

Zamówiony u nas  towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Odeślij, a zwrócimy ci pieniądze.

Każdy klient ma prawo do zwrotu zamówionego przedmiotu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
 
Wraz ze zwracanym przedmiotem należy odesłać: dowód zakupu – paragon lub Fakturę VAT oraz powiadomić nas o zwrocie drogą e-mail.

W sytuacji, gdy do zakupionego towaru, w ramach promocji dołączony był jakiś gratis, należy go odesłać razem ze zwracanym przedmiotem.
 
Zwracany towar klient odsyła na własny koszt. Kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar. Zwrotowi nie podlega natomiast opłata za przesyłkę.
 
Adres sklepu, na który należy odesłać obuwie znajduje się na paragonie (należy do niego dopisać SKLEP INTERSHOE). Prosimy nie wysyłać paczek do siedziby firmy przy ul. Kowalskiego 7-9 we Wrocławiu (chyba, że tylko taki adres znajduje się na paragonie).
 
Towar można również zwrócić w jednym z naszych sklepów stacjonarnych - w celu zwrotu proszę przyjść do salonu Intershoe wraz z towarem, paragonem or numerem zamówienia internetowego.
 
Zwrot pieniędzy zostanie wykonany TYLKO jako: przelew na konto lub gotówką w sklepie stacjonarnym.**

W przypadku przelewu na konto bankowe prosimy podać nr konta i dane do przelewu na adres e-mail: sklep@intershoe.com.pl

Środki zostana przelane na podany rachunek najpóźniej 7 dni od momentu zaakceptowania zwrotu. 

* Zasady wyżej opisane dotyczą tylko zamówień wykonanych poprzez e-sklep www.intershoe.com.pl